بازدید مسولین شرکت صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان از شرکت پدیده انرژی پارسیان( پِپکو)

به گزارش روابط عمومی شرکت پِپکو، مهندس راضیه علیرضایی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت و مسول داخلی سازی قطعات فولاد و اقای دکتر نیری معاونت سرمایه گذاری شرکت اپال پارسیان سنگان به همراه مدیران ارشد پارک علم و فناوری جهت رفع نیازهای صنایع فولاد از شرکت پدیده انرژی پارسیان(پِپکو)بازدید کردند.
این جلسه بازدید که به منظور توسعه ساخت داخل با استفاده از ظرفیتهای استانی بوده است، مهندس عابدینی مدیرعامل شرکت پِپکو در خصوص زمینه فعالیت و سایر محصولات تولیدی و همچنین قابلیتهای دیگر شرکت، توضیحاتی را ارائه نمود که در ادامه آقای دکتر قنبری رئیس پارک علم و فناوری ضمن تکمیل و تایید توضیحات ایشان اذعان کرد که شرکت پدیده انرژی پارسیان به عنوان واحدی برتر دانشی در هفته پژوهش و فناوری و نیز آقای عابدینی به عنوان مشاور در مدیریت کنترل و اسناد پارک معرفی گردید. همچنین ایشان بیان کرد که شرکت مذکور توانایی و قابلیت لازم جهت تامین و رفع مسله را نیز دارد.
شایان ذکر است مهندس علیرضایی و هئیت همراه از دستاورد یکپارچه سازی مستندات به صورت فرایندهای سازمانی و ابزارهای مستندسازی نیز از واحدهای مختلف سازمان بازدید به عمل آورد.

 

 

شرکت پدیده انرژی پارسیان ( پپکو )
تولیدکننده عملگرهای خودکار نوع GOV و GPO با سیستم های کنترلی
LBV – ESD – ON/OFF – XV

Padideh Energy Parsain (pepco)
Gas Over Oil Actuator
L.B.V – ESD – ON/OFF – XV