به همت پارک علم و فناوری خراسان رضوی؛محصول جدید شرکت پدیده انرژی پارسیان رونمایی شد

مراسم رونمایی از محصول پیگ سیگنالر الکترونیکی با حضور خانم مهندس موسوی کاخکی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و پارک علم و فناوری به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در شرکت پدیده انرژی پارسیان (پپکو) برگزارشد .

به گزارش روابط عمومی پپکو؛ مهندس موسوی کاخکی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی ، خانم یاوری مدیر کل دفتر برنامه ریزی ، مهندس روحبخش مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری و دکتر قنبری رئیس پارک علم و فناوری به همراه جمعی از مدیران ارشد امروز(چهارشنبه )99/06/05 در مراسم رونمایی از محصول جدید در شرکت پدیده انرژی پارسیان به مناسبت بزرگداشت هفته دولت حضور داشتند .

محمد رضا عابدینی مدیرعامل شرکت پپکو ضمن خوشامدگویی و خیر مقدم، توضیحاتی در مورد محصول پیگ سیگنالر الکترونیکی و همچنین طرح ها و برنامه های توسعه شرکت را بیان نمودند. وی تصریح کرد این شرکت به عنوان اولین سازنده دستگاه الکترونیکی تشخیص گرفتگی لوله های گاز در خطوط انتقال نفت و گاز در ایران و جهان می باشد .

اقای دکتر قنبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی ضمن تکمیل و تایید توضیحات اقای عابدینی ، ایشان را به عنوان مشاور مدیریت کنترل و اسناد در پارک معرفی کردند و از دستاوردهای یکپارچه سازی مستندات به صورت فرایندهای سازمانی و ابزار مستند سازی ابراز خرسندی نمودند

در پایان خانم مهندس موسوی کاخکی از تلاش آقای عابدینی و اعضای شرکت پپکو قدردانی کردند .

SAMSUNG CAMERA PICTURES

شرکت پدیده انرژی پارسیان ( پپکو

پیگ سیگنالر الکترونیک )
تولیدکننده عملگرهای خودکار نوع GOV و GPO با سیستم های کنترلی
LBV – ESD – ON/OFF – XV

Padideh Energy Parsain (pepco)
Gas Over Oil Actuator
L.B.V – ESD – ON/OFF – XV

Electronic Pig Signaler Pig Crossing Detector

Filter