مراسم رونمایی از دستاورد شرکت پپکو همزمان با هفته پژوهش و فناوری استان انجام شد

شرکت پدیده انرژی پارسیان (پپکو) با شناخت مسائل و چالش های پیش رو در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی همزمان با هفته پژوهش و فناوری از محصول پیگ سیگنالر ( Pig Signaler ) رونمایی کرد .

 

به گزارش روابط عمومی پپکو،؛ پژوهش یکی از اساسی ترین نیازها برای نیل به پیشرفت و توسعه همه جانبه یک کشور محسوب می شود به طوری که قدرت و استقلال هر کشوری به آن وابسته است براین اساس هر ساله دانشگاه ه، پارک های  علم و فناوری، موسسات علوم و پژوهشگاه ها در هفته پژوهش به انتخاب و معرفی برگزیدگان حوزه پژوهش و فناوری و تجلیل از آنان برای ایجاد فضای تعامل به شیوه های متعددی از جمله نمایشگاه، فن بازار، سمینار و … به صورت حضوری می پردازند اما امسال با توجه به شیوع و گسترش ویروس کرونا و رعایت پروتکل بهداشتی، این مراسم با حضور سرکار خانم  مهندس کوکب موسوی معاون توسعه مدیریت منابع استانداری خراسان رضوی ، دکتر رضا قنبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان، دکتر محمد کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد، به صورت مجازی برگزار شد .
شرکت پدیده انرژی پارسیان (پپکو) با شناخت مسائل و چالش های پیش رو در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی همزمان با هفته پژوهش و فناوری مورخ 25 آذرماه از محصول پیگ سیگنالر ( Pig Signaler ) رونمایی کرد .
محمد رضا عابدینی مدیرعامل شرکت پپکو و مجری این طرح پژوهشی، ضمن تشکر و قدردانی از برگزاری این مراسم، به معرفی محصول پیگ سیگنالر پرداختند . دستگاه نشانه گر پیگ سیگنالر یک دستگاه هوشمند برای تشخیص عبور پیگ از لوله می باشد که در این فرایند این دستگاه قابلیت ثبت زمان عبور و اطلاعات ناشی ازعبور پیگ را دارا می باشد .
عابدینی با بیان اینکه این دستگاه قابلیت تمایزوتشخیص برخورد اشیاء محیطی با لوله و عبور پیگ از لوله را برخوردار است افزود : سنسور پیش بینی شده این سیستم، به راحتی  بر روی انواع سایز لوله و یا بر روی شیرهای بین راهی متصل شده و از لحظه نصب آماده به کار می باشد . در لحظه عبور پیگ سنسور دستگاه ارتعاشات را شناسایی و همزمان توسط سیستم ثبت و با آلارم صوتی کاربر را از لحظه عبور پیگ مطلع می نماید.  

 

عضو اینستاگرام پپکو باشید

INSTAGRAM.COM/PEPCOTECH