ایراد سخنرانی مدیر عامل پپکو در جمع نخبگان شاهد و ایثارگر کشور

با توجه به شعار امسال با عنوان سال “تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین” پارک علم و فناوری خراسان اقدام به دعوت از منتخبین اعضای شورای هماهنگی نخبگان شاهد و ایثارگر کشور نمود. در این نشست که در تاریخ چهارشنبه 9 شهریور 1401 برگزار شد دکتر عادل مهری مدیر کل محترم دفتر دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر نیز در کنار نخبگان دعوت شده و از پارک بازدید به عمل آوردند.
در این گردهمایی، مهندس محمد رضا عابدینی مدیر عامل شرکت پدیده انرژی پارسیان به عنوان یکی از سخنرانان این جلسه از طرف پارک دعوت شده و به ایراد سخنرانی پرداختند. ایشان در این سخنرانی تجربیات ارزشمند مدیریتی خود در 12 سال عضویتشان در پارک علم و فناوری خراسان و راه اندازی یکشرکت دانش بنیان و فناور را برای نخبگان جوان بازگو کردند. همچنین دانش خود را از فراز و نشیب ها، پتانسیل ها و مسیری که در صنعت کشور برای رشد و پیشرفت نخبگان و جوانان کشور وجود دارد را با حاضرین در جلسه به اشتراک گذاشتند.
در این جلسه دکتر مهری هم بله ایراد سخنرانی پرداختند. ایشان اعلام کردند نگاه بنیاد شهید به نخبگان به چشم ناظر و چشم سوم و مشاور در برنامه ریزی های کلان و تصمیم گیری ها در حوزه ایثارگران می باشد.

در این بازدید که با توجه به اهمیت فعالیت نخبگان در راستای شعار سال ” تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین” برگزار شد، مدیر کل محترم دفتر دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر گفت: سیاست‌های بنیاد شهید در حوزه نخبگان، بهره‌مندی از این عزیزان به عنوان چشم سوم و ناظر بنیاد است و اینکه در تصمیمم گیری‌ها و برنامه ریزی‌های کلان در حوزه ایثارگران، نسبت به دریافت مشورت از نخبگان اقدام شود.

ایشان یا اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره تبیین دستاوردهای نخبگان، رسالت نخبگان کشور را معرفی دستاوردها در فضای کاری و اجتماعی دانستند.

یکی دیگر از سخنرانان این جلسه سید مهدی مظلوم زاده دبیر طرح و رویداد توسعه اکو سیستم نوآوری استان ها (تانا) بودند. ایشان با بیان دستاوردهای پارک پرداختند و این امید را به نخبگان حاضر در جلسه دادند که سیاست پارک علم و فناوری فراهم کردن زمینه برای استفاده پایدار از نخبگان در سطح مدیریتی و ایجاد فضا و بستری مناسب برای رشد آنان می باشد.

علاوه بر مدیر عامل شرکت پپکو، این نشست میزبانان و سخنرانان دیگری هم داشت. از جمله می توان به مهندس محمد رضا هاتف مدیر عامل شرکت خدمات نیروگاهی آهار شرق، مهندس مرتضی تقوایی حسین زاده مدیر عامل شرکت بهپویان امین منتظر و همچنین مهمانانی از مجتمع آزمایشگاهی پارک و شرکت پیمان خطوط شرق هم حضور داشتند.