پدیده انرژی پارسیان فضای کارگاهی خود را گسترش می دهد

شرکت دانش بنیان شرکت پدیده انرژی پارسیان (پپکو) در دهه گذشته یکی از شرکت های پویا و فعال در پارک علم و فناوری خراسان رضوی بوده است. این شرکت به لطف کیفیت بالای اکچویترهای تولیدی خود در کنار پشتیبانی، پاسخگویی و خدمات مناسب و سریعی که دارد، افزایش چشمگیری در میزان سفارشات و همچنین رضایت مشتریان خود داشته است.

پس از گذشت حدود یک دهه و با گسترش هر چه بیشتر فعالیت های پپکو، نیاز به فضای بزرگتر و امکانات و تجهیزات پیشرفته تر هر چه بیشتر احساس می شد. از این رو مدیران شرکت تصمیم گرفتند تغییرات بنیادی در فضای اداری و کارگاهی خود ایجاد نمایند. این تصمیم در راستای اهداف و چشم اندازهای بلند مدت پپکو برای رشد و ارتقاء شرکت در صنعت تولید انواع اکچویتر انجام پذیرفته است.

ابتدا شرکت مکان خود را تغییر داد و به یک زمین وسیع تر با سوله بزرگتر و مجهزتر نقل مکان کرد. این سوله توسط خود شرکت پپکو در زمینی واقع در قسمت جنوبی پارک علم و فناوری خراسان رضوی ساخته شد. به همین دلیل متناسب با نیازهای مجموعه بوده و به صورت کاملا سفارشی ساخته شده است.

این کارگاه مجهز شامل 3 سوله بزرگ می باشد که هنوز سوله سوم آن به بهره برداری نرسیده است. ساخت دو سوله دیگر هم هنوز کاملا تکمیل نشده است. طبقه همکف هم اکنون آماده بوده و کارگران آن هم در حال کار هستند. اما طبقات بعدی این دو سوله هنوز در حال ساخت است.

با کامل شدن ساخت طبقات بالایی این دو سوله فضای مجهز و زیادی برای کارهای اداری، بازرگانی و مالی شرکت آماده می شود. همچنین فضایی ویژه و آبرومند برای استقبال از مهمانان و بازدیدکنندگان محترمی که به شرکت پپکو تشریف فرما می شوند ایجاد می شود.

با تکمیل سوله سوم تمامی کارهای کارگاهی و فنی در طبقه همکف این 3 سوله انجام می پذیرد. کارهای اداری، مالی، بازرگانی و مدیریتی هم در طبقه دوم سوله ها انجام می شود. طبقه سوم هم ویژه استراحت مهمانان و بازدیدکنندگان پپکو است که از شرکت های نفتی، گازی، پتروشیمی و پالایشگاهی از سراسر کشور به مشهد آمده و شرکت را بازدید می نمایند.

امیدوار است با در اختیار داشتن فضای بیشتر کارگاهی و اداری خود بتواند گام بلندی در توسعه تولیدات و خدمات خود بردارد. به گونه ای که در صد رضایتمندی مشتریان خود را حتی بهتر از شرایط کنونی کند. همچنین بتواند با استخدام نیروهای توانمند و مشتاق به کار به سهم خود در ایجاد اشتغال و رفع بیکاری هموطنان نقش مثبتی داشته و مثمر ثمر باشد.